Anita Verkerk

EPUB met digitaal watermerk | Mei 2012 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

GEVAARLIJKE ERFENIS is een spannende liefdesroman, die zich afspeelt in de romantische vallei van de Loire in Frankrijk. Dit prachtige gebied wordt ook wel 'Het land van de 1000 kastelen' genoemd en je vindt daar dan ook op iedere straathoek wel een bijzonder gebouw. Hoofdpersoon Kathy is dol op mooie designerkledingen runt samen met haar vriendin Alice een succesvolle Boutique in New York. Kathy weet niet beter of haar hele familie is al jaren dood. Wanneer de knappe Franse graaf Marc de Beau-Miré haar opeens komt vertellen,dat ze een heus Loire-kasteeltje heeft geërfd van een onbekende overgrootmoeder, gelooft ze daar niks van. Stoere notaris Henri laat haar het testament zien en Kathy reist naar Frankrijk om haar erfenis te gaan bewonderen. Maar het romantische kasteeltje is helemaal niet zo sprookjesachtig als het lijkt en het duurt dan ook niet lang of Kathy's leven verandert in een complete nachtmerrie. Iemand wil haar vermoorden! Marc? Of spookt het écht op Beau-Miré? Een heerlijke (ont)spannende liefdesroman van best-seller auteur Anita Verkerk. De Amerikaanse versie Dangerous Inheritance won in de USA een prijs in de Lories Best Proposal Contest. Deze e-pub is beveiligd met een watermerk.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur